U nastavku možete pronaći odgovore na često postavljana pitanja.
Ako postoje pitanja koja nisu odgovorena u tekstu koji slijedi, možete nas kontaktirati na podrska@vstyle.hr ili na telefonski broj korisničke podrške 0800200004.
Rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja!

1. Koji je rok dostave?

Ispod svakog proizvoda navedeno je prosječno vrijeme dostave u radnim danima. Proizvode nemamo na zalihi i moramo ih naručiti od dobavljača, a rok isporuke ovisi o njima. Vrijeme dostave također ovisi i o udaljenosti mjesta u koje dostavljamo namještaj.

2. Dostavljate li izvan Zagreba?

Da. Dostavu vršimo na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke.

3. Koliko se naplaćuje dostava?

Dostava je BESPLATNA do ulaza u kuću/zgradu. Prilaz ulazu mora bit slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

4. Gdje možemo pogledati namještaj?

Vstyle Luxury Brand je internet trgovina i nemamo prostor gdje možete fizički doći i pogledati naš namještaj. Zbog toga i imamo opciju plaćanja robe prilikom preuzimanja kako bi na licu mjesta i bez bilo kakvog rizika mogli pogledati naručeni proizvod. U slučaju bilo kakve neispravnosti proizvod možete vratiti odmah našem dostavljaču bez ikakvog troška.

5. Koji su načini plaćanja?

- Pouzećem: gotovinsko plaćanje dostavljaču prilikom preuzimanja robe,
- Općom uplatnicom u banci ili Internet bankarstvom na naš račun,
- Kreditnom ili debitnom karticom (American Express, Diners, Visa, Mastercard),
- LeanPay besplatnim kreditiranjem na rate.

6. Vršite li montažu?

Nemamo u ponudi montažu namještaja.

7. Artiikl nije na zalihi. Mogu li ga svejedno naručiti?

Artikle koji nisu na zalihi možete naručiti, ali Vam ne možemo reći točan datum dostave tog istog artikla, jer ovisimo o tome kad će ga sam dobavljač imati na stanju te kad će nam dobavljač moći isporučiti navedenu robu.

8. Dobivamo li garanciju na namještaj?

Uz svaki naručeni proizvod dobivate 2 godine garancije. Ukoliko želite bonus plus zaštitu (dodatne 3 godine garancije) možete ju nadoplatiti u iznosu od 50 eura.

9. Što ako je roba oštećena ili s greškom?

Ukoliko je namještaj oštećen, s greškom ili mu nedostaju dijelovi, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila: prodaja@vstyle.hr. U e-mailu nam navedite o kojem dijelu namještaja je točno riječ te isti proslijediti sa slikom kako bismo mogli kontaktirati naše dobavljače te što preciznije i brže riješiti problem. Proizvođač je dužan poslati zamjenske dijelove u roku od 15 do 45 radnih dana od trenutka zaprimanja reklamacije.

10. Što ako želim vratiti narudžbu?

Ukoliko želite izvršiti povrat robe, kontaktirajte nas putem e-maila: podrska@vstyle.hr. Povrat možete napraviti bez ikakvog razloga samo ako namještaj nije prethodno sastavljen, te je u originalom pakiranju. Povrat robe bit će izvršen u roku od 15 do 20 radnih dana , a novac će Vam biti vraćen i uplaćen tijekom sljedećih nekoliko dana na Vaš bankovni račun.

11. Mogu li zatražiti R1 račun?

Moguće je zatražiti R1 račun. Ukoliko želite da Vam izdamo R1 račun molimo Vas da nam to najavite barem 1 dan prije dostave.

12. Mogu li otkazati narudžbu?

Narudžbu možete otkazati putem e-maila: prodaja@vstyle.hr.

13. Mogu li naručiti namještaj po mjerii?

Namještaj ne možete naručivati po mjeri. Kako je navedeno u opisu ispod svakog proizvoda tako i možete naručiti. Prodajemo isključivo namještaj koji je prethodno definiran od strane dobavljača(boje, dimenzije ,materijali…).

14. Imate li svoju tvornicu namještaja?

Nemamo svoju tvornicu namještaja. Namještaj uvozimo izravno od naših dobavljača.

15. Isporučujete li namještaj u inozemstvo?

Isporučujemo namještaj i u inozemstvo uz dodatnu naplatu.

16. Mogu li zatražiti željen termin isporuke?

Možete tražiti isporuku namještaja na određeni datum, ali ne u određeni sat. Željeni datum isporuke nam pošaljite na e-mail: prodaja@vstyle.hr. Dostavljač će Vas taj dan ili dan prije obavijestiti u koje vrijeme će biti izvršena dostava.